top of page

Bolesławiec, dnia 1.02.2023 roku

 

REGULAMIN SKLEPU oraz innych kanałów sprzedaży KPG

kalita.com.pl

 

§ 1

Definicje 

“Sklep” - sklep internetowy dostępny pod adresem kalita.com.pl;

“KPG” lub “PRODUCENT” - przedsiębiorstwo KPG Bogusław Kalita [siedziba: Nowe Jaroszowice 43, 59-700 Bolesławiec, NIP 6121869349]

“Klient” - osoba, lub podmiot składający zamówienie w sklepie;

“Produkt” - dowolny produkt zamieszczony w sklepie na stronie kalita.com.pl, lub wyprodukowany przez przedsiębiorstwo KPG.

“Polityka Prywatności” - dokument zamieszczony na portalu kalita.com.pl, o przetwarzaniu danych osobowych.

“Realizacja zamówienia” - czas pomiędzy złożeniem zamówienia a nadaniem, lub odbiorem.

“Produkt unikatowy” - produkt wytwarzany na specjalne zamówienie klienta, według jego wytycznych.

 

§ 2

Postanowienia ogólne 

1.    Regulamin określa sposób handlu detalicznego z PRODUCENTEM.

2.    Wszystkie ceny podane na portalu kalita.com.pl są cenami brutto, wyrażonymi w  złotych polskich PLN.

3.    KPG zastrzega sobie prawo do zmiany cen, sposobu dostaw, płatności, oraz asortymentu.

4.    Złożenie zamówienia należy traktować jako zawarcie umowy na zasadach przedstawionych w niniejszej umowie.

5.    Złożenie zamówienia uznane jest za ważne od momentu otrzymania potwierdzenia  złożenia zamówienia w formie elektronicznej lub pisemnej, lub po          wpłaceniu pełnej kwoty zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z KPG.

6.    Złożenie zamówienia, lub zawarcie dowolnej umowy z KPG wiąże się z przetwarzaniem przez KPG danych osobowych. Przetwarzanie te odbywa się          na zasadach zawartych w Polityce Prywatności KPG, dostępnej na stronie https://www.kalita.com.pl/polityka-prywatno%C5%9Bci

 

§ 3

Założenie konta oraz składanie zamówień

1.    Założenie konta w SKLEPIE jest dobrowolne.

2.    Do złożenia zamówienia nie jest konieczne zakładanie konta w SKLEPIE.

3.    Zamówienia, szczególnie hurtowe można składać również za pośrednictwem kontaktu bezpośredniego, tj. w siedzibie firmy, lub poprzez e-mail                    zgodnie z zaleceniami sprzedawcy.

4.    Zamówienia składane w innej formie niż poprzez SKLEP, są ważne wyłącznie po potwierdzeniu mailowym ze strony KPG, oraz opłaceniu pełnej                kwoty zamówienia, lub zaliczki, chyba że ustalenia mailowe stanowią inaczej (np. w związku z ppobraniem.

5.    Standardowy czas przygotowania towaru do wysyłki wynosi do 7 dni roboczych.

6.    PRODUCENT w zależności od zamawianego PRODUKTU zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu REALIZACJI ZAMÓWIENIA, w                    związku z koniecznością wyprodukowania PRODUKTU, oraz oczekiwania na dostarczenie komponentów.

7.    PRODUCENT ma obowiązek poinformować KLIENTA o przedłużeniu terminu REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

8.    Konto KLIENTA w SKLEPIE zakładane jest na czas nieokreślony.

 

§ 4

Odpowiedzialność i odstąpienie od umowy przez KPG

1.    Zabrania się podawania fałszywych informacji w kontakcie z KPG.

2.    W przypadku podania informacji nieprawdziwych na którymkolwiek etapie współpracy z KPG, KPG nie ponosi odpowiedzialności za wynikłe z tego          tytułu szkody, oraz może wnosić roszczenia o zwrot kosztów poniesionych na skutek wprowadzenia KPG w błąd.

3.    KPG zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w następujących przypadkach:

    3.1.    W przypadku próby działania na szkodę KPG.

    3.2.    W przypadku utraty kontaktu z KLIENTEM.

    3.3.    W przypadku braku możliwości wytworzenia PRODUKTU, z powodów rynkowych, oraz braku surowców czy półproduktów.

3.4.    W przypadku naruszenia przez KLIENTA warunków umowy, lub dobrej praktyki biznesowej.

4.    KPG zobowiązuje się do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym do: prawidłowego wykonania produktu, zgodnie z panującymi normami;                  prawidłowego zapakowania produktu; oraz do stałej opieki nad KLIENTEM.

5.    W przypadku odstąpienia od umowy przez KPG, KPG zobowiązuje się do poinformowania klienta o odstąpieniu, oraz do zwrotu wpłaconej kwoty                wynikającej z zawartej wcześniej umowy w terminie 7 dni.

6.    Powyższy punkt (tj. § 4 pkt. 5) nie znajduje zastosowania  co do wypłacenia wpłaconej przez KLIENTA kwoty w przypadku odstąpienia od umowy na        zasadach przyjętych w § 4 pkt. 3.1, 3.2, 3.4.

7.    W przypadku przedstawionym w § 4 pkt. 6 zostaje wypłacona kwota z potrąceniem kosztów poniesionych przez KPG.

 

§ 5

Odstąpienie od umowy przez klienta, zwroty i reklamacje

1.    KLIENT ma prawo do odstąpienia od umowy w dowolnym momencie od zawarcia umowy do REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

2.    W przypadku opisanym w § 5 pkt. 1, KLIENT otrzyma pełny zwrot kwoty w terminie do 14 dni roboczych.

3.    W przypadku odstąpienia od umowy po REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KLIENT otrzyma zwrot kwoty pomniejszony o koszt wysyłki.

4.    KLIENT ma prawo do zwrotu o ile jest konsumentem w rozumieniu KC, w terminie 14 dni, od dnia wejścia w posiadanie PRODUKTU, bez podania          przyczyn.

5.    W przypadku chęci skorzystania z prawa do zwrotu, klient zobowiązany jest do poinformowania KPG o tym fakcie.

6.    KPG może wstrzymać się ze zwrotem kwoty, do momentu zwrotu PRODUKTU.

7.    PRODUKT który KLIENT zamierza zwrócić nie może posiadać śladów użytkowania, oraz powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu.

8.    Prawo zwrotu nie dotyczy PRODUKTÓW UNIKATOWYCH.

9.    Reklamacja PRODUKTU możliwa jest na podstawie gwarancji PRODUCENTA.

10.  Gwarancja PRODUCENTA obejmuje wszystkie PRODUKTY przez okres 24 miesięcy od daty wejścia przez KLIENTA w jego posiadanie.

11.  Gwarancja nie jest skuteczna w przypadku niewłaściwego użytkowania PRODUKTU i nie uwzględnia naturalnego zużycia.

12.  Zwrot środków wykonywany jest wyłącznie na rachunek bankowy. Dlatego KLIENT chcący dokonać zwrotu zobowiązany jest do podania danych              rachunku  bankowego, na który ma zostać wykonany zwrot. 


 

§ 6

Meble unikatowe,  na wymiar

1.    O ile w przypadku złożenia zamówienia na PRODUKT UNIKATOWY według wytycznych KLIENTA nie były prowadzone pomiary przez                        PRODUCENTA, KPG nie odpowiada za szkody wynikłe z podania błędnych danych, takich jak: złe wymiary, waga, materiał, itp. co prowadzi do                braku możliwości montażu.

 

§ 7

Płatności

1.    KPG umożliwia płatności za pośrednictwem partnerów.

2.    Możliwe opcje płatności to: gotówka, przelew bankowy oraz płatność kartą.


 

§ 8

Postanowienia końcowe

1.    KPG zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

2.    Zmiany w regulaminie nie dotyczą zamówień złożonych podczas obowiązywania starej wersji, jednak dotyczą wszystkich klientów podczas nowych            zamówień.

3.    Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialność KPG z tytułu rękojmi za wady  w odniesieniu do towarów zakupionych przez                          Przedsiębiorcę zostaje wyłączona.

4.    KPG nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści przez innych przedsiębiorców.

5.    KPG zastrzega sobie prawo do ograniczenia innym przedsiębiorcom sposobów  

       płatności, jak i dostępności części, lub całości asortymentu.

bottom of page